KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA سقف قرارداد و تسویه حساب در دعوای کریمی و پرسپولیس

سقف قرارداد و تسویه حساب در دعوای کریمی و پرسپولیس

http://vafanews.ir/sites/default/files/styles/large/public/post_image/%D8%B9%D9%84%DB%8C%20%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%85%DB%8C_0.jpg?itok=NHxyzKba

باشگاه پرسپولیس معتقد است به علی کریمی 622 میلیون تومان فراتر از قراردادش پرداخت کرده اند و این بازیکن باید این مبلغ را عودت دهد. تصور چنین موضوعی ان هم از سوی باشگاهی که بدهی بسیاری دارد کمی بعید است .اما اصل ماجرا چیست؟ کریمی با پرسپولیس در فصل یازدهم قراردادی داشته که طبق قانون آن زمان مطابق با سقف قرارداد و 350 میلیون تومانی ثبت شده و قرارداد فصل بعد او هم با همه متمم ها 670 میلیون تومان ثبت گردیده است. البته مبلغ ثبتی قرارداد آن فصل هم 400میلیون تومان بوده اما کیست که ندادند او در واقع قراردادی با رقم بسیار بالاتر داشته است.

پرسپولیسی ها به استناد همین قراردادهای رسمی معتقدند به کریمی پول بیشتری داده اند و حالا خواهان استرداد ان هستند. استدلال آنها این است که چون کریمی مشکل مالی داشته پول فصل جاری را هم پیشاپیش به او داده اند و حالا که از تیم رفته باید این رقم را برگرداند. رقمی که 622میلیون تومان است.

در نقطه مقابل این بازیکن بابت جدایی از پرسپولیس تسویه حساب مالی دارد و در تسویه حساب هیچ مبلغی بابت طلب پرسپولیس ذکر نگردیده ضمن اینکه باید زمان حضور او  در تراکتور ، وفق مقررات پرسپولیس مانع از صدور کارت او می شد تا این رقم مورد ادعا ، مسترد گردد.باید دید این ماجرا به کجا ختم می شود ضمن اینکه اختلاف قرارداد رسمی و داخلی از حیث مبلغ می تواند باعث جریمه 20 درصدی باشگاه و بازیکن شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: علی کریمی, پرسپولیس, دعوای علی کریمی و پرسپولیس, علی کریمی بازیکن تراکتورسازی تبریز, دریافت مبلغ بیش از قرارداد, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )